06.04.2020 | 15:13

У період дії карантину, з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції, в базових центрах зайнятості та філіях Хмельницького обласного центру зайнятості прийом громадян ведеться дистанційно.

Для реєстрації у якості безробітного та призначення допомоги по безробіттю у цей період до центру зайнятості необхідно подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю, а також копії паспорта, ідентифікаційного коду, документа про освіту, трудової книжки (див. за посиланням https://www.dcz.gov.ua/storinka/elektronne-podannya-dokumentiv)

Подати зазначені документи можливо наступним чином:
- направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу центру зайнятості/філії ХОЦЗ;
- надати заяви та ксерокопії вищезазначених документів, завірених особистим підписом, через скриньку для прийому кореспонденції, розташовану в центрі зайнятості

З контактними телефонами, електронними адресами базових центрів зайнятості/філій Хмельницького ОЦЗ ви можете ознайомитись за посиланням https://khm.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-telefony-filiy-ta-bazovyh-centriv-zaynyatosti-hmelnyckoyi-oblasnoyi-sluzhby

Після отримання ваших документів фахівець центру зайнятості/філії ХОЦЗ зв’яжеться з вами для підтвердження або уточнення наданої інформації.Нагадуємо, що заявник несе відповідальність за достовірність поданих відомостей та документів, у заявах повинні міститися актуальні контакти (e-mail, номер телефону), у разі неправильно оформлених документів до заявника зателефонує працівник центру зайнятості та поінформує його про подальші дії.