26.01.2021 | 10:03

Електронний кабінет роботодавця (https://www.dcz.gov.ua/cabinet) - це зручний онлайн-сервіс, за допомогою якого Ви своєчасно зможете переглянути або надіслати звіти, вакансії без відвідування центру зайнятості.
Переваги електронного кабінета роботодавця:

1)    подання усіх форм звітності до центру зайнятості в режимі онлайн (звіти за формою 3-ПН, 4-ПН, 1-ПА);

2)    перегляд стану укомплектування заявлених вакансій та резюме пошукачів роботи, реєстрація нових вакансій;

3)    перегляд кількості направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

4)    перевірка актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі даних служби зайнятості;

5)    моніторинг договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, працевлаштування після професійного навчання тощо.

Для реєстрації в електронному кабінеті  необхідно:

1. На головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua клікнути на  віконце «Персональний кабінет» та зареєструватись (інструкція наявна).

2. Після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості, де Ви обслуговуєтесь: e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.

За довідками звертайтесь у будь-який центр зайнятості чи філію Хмельницького ОЦЗ, або у відділ організації надання послуг роботодавцям Хмельницького ОЦЗ (0382) 79-57-40.