11.02.2019 | 11:21

Працедавці — теж люди, і вони піддаються психологічним трюкам та упередженням, так само як і інші. Шана Лейбовіц із Business Insider склала список науково обґрунтованих прийомів, які допоможуть виглядати більш компетентним і перспективним кандидатом. Отже:

1. Домовтесь про співбесіду на 10:30 у вівторок

2. Уникайте співбесід  в один день із сильними конкурентами

3. Підберіть одяг під бажаний образ

4. Враховуйте вік людини, яка проводить співбесіду

5. Показуйте долоні

6. Знайдіть щось спільне із співбесідником

7. "Віддзеркалюйте" рухи співрозмовника

8. Робіть компліменти, не намагаючись просувати себе

9. Ви водночас і впевнені в собі, і поважаєте співрозмовника

10. Розкажіть про те, як контролювали ситуацію на попередній роботі

11. Чесно розповідайте про свої слабкі сторони

12. Програмуйте себе на впливовість

13. Говоріть виразно

14. Дивіться  людині в очі, коли знайомитеся з нею

15. Будьте доброзичливими, але наполегливими

16. Демонструйте потенціал

4. Враховуйте вік людини, яка проводить співбесіду

          Можна багато зрозуміти про людину й про те, що від вас хочуть почути, якщо знаєте, до якого покоління належить співрозмовник. Джон Молідо й Барбара Парус у своїй книзі "Crazy Good Interviewing" пишуть, що різні покоління інерв'юверів помітно відрізняються одне від одного:

  • покоління Y (20-30 років) — принесіть візуальні зразки своєї роботи й підкресліть здатність працювати в мультизадачному режимі;

  • 30-50 років — підкреслюйте свою креативність і те, як умієте знаходити баланс між роботою й особистим життям;

  • 50-70 років — продемонструйте, що працюєте багато й завзято, а також поважаєте досягнення старших;

  • 70-90 років — згадайте про лояльність до попередніх працедавців і про свою відданість обов'язкам.