- Головна
- Інформуємо роботодавців про можливості електронного кабінету роботодавця
21 січня 2019 року в Хмельницькому міському центрі зайнятості відбувся семінар для роботодавців на тему: ««Електронний кабінет роботодавця» – онлайн сервіс служби зайнятості. Особливості використання»».
Провідний фахівець з питань зайнятості сектору рекрутингу Олена Буняк поінформувала учасників про сучасний сервіс – «Електронний кабінет роботодавця», який розміщений на офіційному сайті державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище зайнятості» та зорієнтований на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості. Вона зазначила: «За допомогою персонального кабінету роботодавець отримує можливість подати звіти за формами № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу» (вакансії) 4-ПН, 1-ПА в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме та актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості; переглянути стан укомплектування заявлених вакансій; кількість направлених претендентів на роботу; договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання».
Підводячи підсумки семінару, фахівці центру зайнятості та роботодавці висловили сподівання на партнерство та взаємовигідну співпрацю .
У заході взяли участь 8 представників роботодавців.
За матеріалами Хмельницького МЦЗ