04.07.2019 | 15:50

Сьогодні, 4 липня, в Хмельницькому обласному центрі зайнятості відбулася пресконференція директора Хмельницького обласного центру зайнятості Сергія Черешні на тему: «Кар’єрні радники – нові підходи в роботі Державної служби зайнятості».

Очільник Хмельницької обласної служби зайнятості зосередив увагу присутніх на досягненнях, інноваційних технологіях та сучасних сервісах для роботи з клієнтами.

З 01 січня 2019 року  у Державній службі зайнятості запроваджено Інститут кар’єрного радника. Відповідно до нововведень функції фахівців, які обслуговують клієнтів служби зайнятості розділено на «реєстраторів» та «кар’єрних радників». Реєстратори здійснюють оперативний підбір роботи, проводять первинне профілювання, тобто оцінюють можливості працевлаштування осіб  на основі її особистісних та професійних характеристик. А в разі їх не працевлаштування - спрямовують до кар’єрних радників.

«Кар’єрні радники – це ті фахівці, які здійснюють супровід клієнтів під час перебування на обліку в службі зайнятості з метою подальшого їх працевлаштування. Вони допомагають клієнтам прийняти максимально вигідне рішення, аби особа якнайшвидше повернулась на ринок праці», - наголошує директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.

Також, для ефективнішого пошуку працівників, Хмельницька обласна служба зайнятості використовує метод рекрутингу. Служба зайнятості  здійснює пошук, як вакансій, так і претендентів на заміщення вакансій з використанням всіх доступних методів та джерел пошуку.

С. Черешня розповів учасникам про результати діяльності Хмельницької обласної служби зайнятості за І півріччя 2019 року та  виділив пріоритетні завдання на ІІ півріччя 2019 року, зокрема: впровадження інституту кар’єрного радника;  запровадження інституту консультанта роботодавця, оскільки надання якісних послуг роботодавцю, як головному соціальному партнеру є важливим у вирішенні питання працевлаштування пошукачів роботи та створення нових робочих місць та інші.

Усі ці пріоритетні напрямки роботи направлені на вирішення головної мети, що стоїть перед службою зайнятості – забезпечення роботою громадян та вирішення кадрових питань роботодавців регіону.

У підсумку С.Черешня зауважив, що служба зайнятості і надалі буде відкритою для всіх, покращуватиме свої сервіси  і забезпечуватиме гідною роботою кожного українця.

Сергій Черешня надав вичерпні відповіді на всі запитання журналістів, зокрема: чи задоволені безробітні роботою кар’єрних радників. Які їхні відгуки після працевлаштування? Кому простіше працевлаштуватися  жінкам чи чоловікам, чи береться до уваги вікова категорія? Чи можемо говорити про те, що тенденція недооцінювання наших кадрів буде змінюватися? Де легше працевлаштуватися: у місті чи в районних центрах? Чи задоволені роботодавці роботою рекрутерів? тощо.

Довідково: у січні-червні 2019 року послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 23,9 тис. безробітних громадян. Кількість осіб, працевлаштованих за сприянням обласної служби зайнятості становила  12,7 тис. осіб, в тому числі 7,9 тис.осіб зареєстрованих безробітних. Крім того, 3,2 тис. осіб було залучено до громадських та інших робіт тимчасового характеру.