14.06.2019 | 15:51

Сьогодення служби зайнятості характеризується застосуванням новітніх форм і методів в обслуговуванні клієнтів, про що свідчить впровадження в роботу інституту кар’єрних радників.

Відповідно до нововведень функції фахівців, які обслуговують пошукачів роботи розділились на «реєстратора» та «кар’єрного радника». Кар’єрний радник – це та особа, яка здійснює супровід клієнта під час перебування на обліку в службі зайнятості з метою подальшого його працевлаштування. Реєстратор – це особа, яка забезпечує надання послуг особам, які шукають роботу, здійснює їх реєстрацію та проводить первинне профілювання.

З метою ефективного управління персоналом щодо застосування нових форм роботи директори базових центрів зайнятості взяли участь у тренінгу на базі Інституту підготовки кадрів ДСЗ (ЦА). Учасникам тренінгу від Хмельницької обласної служби зайнятості була Мехеда Тетяна Романівна. Для поєднання теорії із практикою впродовж квітня-травня поточного року директор Хмельницького міського центру зайнятості, двічі на тиждень, виконувала функції реєстратора. Як зазначила Т.Мехеда – робота реєстратора відповідальна та вимагає широкого кола професійних знань та навичок, і різнобічної компетенції. Виконання функцій реєстратора заставить глибше зрозуміти проблеми та складності, які виникають у пошукачів роботи та у працівників служби зайнятості під час обслуговування клієнтів. І саме це дає можливість ефективніше приймати управлінські рішення.

Протягом квітня-травня 2019 року директором  Хмельницького міського центру зайнятості було зареєстровано 21 пошукач роботи, працевлаштовано 5 осіб, профілювання проведено 10 особам, 10 осіб отримали виключно консультаційні послуги, які належать до компетенції державної служби зайнятості.

До відома: директор Кам’янець-Подільського міського центру зайнятості та директори філій Хмельницького обласного центру зайнятості також один раз в тиждень виконували функції реєстратора.