13.03.2018 | 16:44

З метою впровадження системи електронного документообігу у базових центрах зайнятості, використання та обробки документів в системі електронного діловодства, 13 березня 2018 року у Хмельницькому обласному центрі зайнятості відбулося чергове навчання фахівців, які виконують функції діловодів в Кам’янець-Подільському міському, Ізяславському, Кам’янець-Подільському та Хмельницькому районних центрах зайнятості. 

Під час навчання розглядалися питання підготовки документів для реєстрації вхідної та вихідної документації в системі електронного діловодства в комп’ютерній програмі «Інтегра-Флоу 2016». Після теоретичної частини відбулися практичні заняття.

Модераторами навчання були провідні документознавці відділу організаційно-інформаційної роботи та архівної справи обласного центру зайнятості Оксана Шляхова та Леся Заєць.

За матеріалами відділу організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ