25.06.2019 | 11:57
Комунікативна компетентність є надійним фундаментом здорових міжособистісних стосунків і професійного успіху. Удосконалення навичок міжособистісного спілкування може відкрити перед людиною нові можливості. Коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша точка зору стає зрозумілою іншим людям.
Так, в Ізяславській районній філії Хмельницького ОЦЗ пошукачі роботи мали нагоду навчатися ефективним моделям комунікації на тренінгу з «Ефективної комунікації». Мета заходу - оволодіння знаннями, навичками та техніками впевненої та ефективної комунікації для успішної діяльності у професійному середовищі та суспільстві.
У ході заняття фахівці філії поінформували учасників про основи та специфіку спілкування, розповіли про основні стратегії, тактики та бар’єри ефективної комунікації. Ознайомили з моделями ефективної комунікації прикладами ефективного діалогу та поширеними помилками при його використанні.
Учасники заходу дискутували та виконували індивідуальну роботу щодо самодіагностики за допомогою методики «Діагностика комунікативної компетентності». Цікавим було й обговорення невербальних складових спілкування, таких як: міміка, жести, візуальний контакт та інтерпретація «мови тіла».
В результаті учасники здобули нові знання з питань щодо побудови успішного діалогу, який великою мірою визначає успіх у пошуку підходящої роботи, кар’єрного зростання та професійної реалізації загалом!
Участь у проведенні тренінгу взяли 10 безробітних осіб.
За матеріалами Ізяславської районної філії Хмельницького ОЦЗ