25.06.2019 | 11:57

Комунікативна компетентність є надійним фундаментом здорових міжособистісних стосунків і професійного успіху. Удосконалення навичок міжособистісного спілкування може відкрити перед людиною нові можливості. Коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша точка зору стає зрозумілою іншим людям.

Так, в Ізяславській районній філії Хмельницького ОЦЗ пошукачі роботи мали нагоду навчатися ефективним моделям комунікації на тренінгу з «Ефективної комунікації». Мета заходу - оволодіння знаннями, навичками та техніками впевненої та ефективної комунікації для успішної діяльності у професійному середовищі та суспільстві.

У ході  заняття фахівці філії поінформували учасників про основи та специфіку спілкування, розповіли про основні стратегії,  тактики та бар’єри ефективної комунікації. Ознайомили з моделями ефективної комунікації прикладами ефективного діалогу та поширеними помилками при його використанні.

 Учасники заходу дискутували та виконували індивідуальну роботу щодо  самодіагностики за допомогою методики «Діагностика комунікативної компетентності». Цікавим було й обговорення невербальних складових спілкування, таких як: міміка, жести, візуальний контакт та інтерпретація «мови тіла».

В результаті учасники здобули нові знання з питань щодо побудови успішного діалогу, який   великою мірою визначає успіх у пошуку підходящої роботи, кар’єрного зростання та професійної реалізації загалом! 

Участь у  проведенні тренінгу взяли  10 безробітних  осіб.

 

За матеріалами Ізяславської районної філії Хмельницького ОЦЗ