16.10.2023 | 10:19

Пошук роботи — це теж робота. І головне в ній — знайти чіткий алгоритм дій. Звертайтеся до служби зайнятості! Кваліфіковані фахівці стануть вашим помічником з пошуку роботи. Також ви можете шукати роботу самостійно, приміром, через Єдиний портал вакансій.

 

Реєстрація в службі зайнятості наразі здійснюється у два способи:

- особисто, під час відвідування центру зайнятості;

- через державний портал електронних послуг «Дія».

Для реєстрації в центрі зайнятості людині необхідно мати з собою наступний пакет документів:

1. Паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців - посвідку на проживання;

2. Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку у паспорті);

3. Документ про освіту (за наявності);

4. Документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;

5. Військово-обліковий документ - для військовозобов’язаних громадян.

З додатковим переліком документів, які можуть знадобитися при реєстрації, можна ознайомитись тут

 

Для реєстрації через портал «Дія», необхідно виконати наступні кроки:

1. Авторизуватися на порталі;

2. Обрати розділ «Отримання статусу безробітного»;

3. Заповнити форму та додати копії електронних документів;

4. Підписати заяву кваліфікованим електронним підписом;

5. Очікувати повідомлення з центру зайнятості.

Більш детально про порядок реєстрації та отримання статусу безробітного - на сайті Державної служби зайнятості в рубриці "Реєстрація безробітних".

За більш детальною інформацією звертайтеся до Хмельницького обласного центру зайнятості, м. Хмельницький, пров. Шевченка, 10, +38(096)045-60-10, +38(093)027-05-11, (044) 244 94 27 або до  філій Хмельницького ОЦЗ та їх структурних підрозділів.