14.04.2021 | 10:21
Державні послуги онлайн – це швидко та зручно. Онлайн-портал «Дія» надає можливість спростити процедуру звернення безробітних до центрів зайнятості для реєстрації і призначення допомоги по безробіттю.
Для отримання послуги необхідно здійснити 9 кроків:
-
Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис);
-
зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu за допомогою електронного підпису;
-
перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності;
-
заповніть заяву, відповідаючи на питання в анкеті;
-
оберіть зручний для Вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування;
-
введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат;
-
якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву;
-
завантажте необхідні документи: паспорт, ідентифікаційний код, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші;
-
перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).