30.01.2018 | 14:29

З метою впровадження системи електронного документообігу у базових центрах зайнятості, використання та обробки документів в системі електронного діловодства, 30 січня 2018 року у Хмельницькому обласному центрі зайнятості відбулося чергове навчання фахівців, які виконують функції діловодів Городоцького, Красилівського, Летичівського та Чемеровецького базових центрів зайнятості.

   Під час навчання розглядалися питання підготовки документів для реєстрації вхідної та вихідної документації в системі електронного діловодства в комп’ютерній програмі «Інтегра Флоу – 2016». Після теоретичної частини відбулися практичні заняття.

Модераторами навчання були провідні документознавці відділу організаційно-інформаційної роботи та архівної справи обласного центру зайнятості Оксана Шляхова та Леся Заєць.

За матеріалами відділу організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ