04.12.2019 | 16:02

У Хмельницькому обласному центрі зайнятості відбулося дводенне навчання заступників директорів та заступників директорів – начальників відділів філій та центрів зайнятості, яке проходить у два етапи: перший – 3-4 грудня, другий – 5-6 грудня.

Відкрив навчання директор обласного центру зайнятості Сергій Черешня, який наголосив на подальшому розвитку співпраці служби зайнятості та роботодавців, звернув увагу на покращення послуг роботодавцям та пошукачам роботи, враховуючи сучасні можливості служби зайнятості.

Розпочалось навчання із тренінгу щодо запровадження в службі зайнятості консультанта роботодавця, який провели начальник відділу організації надання послуг роботодавцям Ірина Козко та заступник начальника відділу організації профорієнтації Аліна Гембова. Программа тренінгу включала оволодіння різними аспектами спілкування з роботодавцем, спрямованими на підвищення іміджу служби та спонукання роботодавця до співпраці.

Другий день навчання продовжився тематичними виступами заступників директора та начальників відділів. Заступник директора Ольга Пушкар у своєму виступі ноголосила на посиленні інформаційно-роз'яснювальної роботи серед роботодавців щодо можливостей служби зайнятості у задоволенні їх кадрових потреб. Зі свого боку заступник директора Сергій Залуський поінформував про виконання бюджетної програми у 2019 році та вимоги до планування та організації роботи у 2020 році. Начальник відділу організації працевлаштування Інна Шевель розповіла про практичне застосування в роботі норм чинного законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття. Зі змінами до Порядку відбору навчальних закладів для організації професійного навчання зареєстрованих безробітних та їх проживання в період навчання ознайомила начальник відділу професійного навчання Світлана М’ясникова. Начальник юридичного відділу Іван Словіцький розповів про роботу з дебіторською заборгованістю. Аліна Гембова – заступник начальника відділу організації профорієнтації у своєму виступі звернула увагу на основні підходи щодо надання профорієнтаційних послуг клієнтам служби зайнятості.

По закінченню навчання було підведено підсумки та визначено основні завдання щодо організації, координації, контролю за зареєстрованими та укомплектованими вакансіями і покращення надання послуг роботодавцям; забезпечення співпраці з об’єднаними територіальними громадами.