15.09.2022 | 09:50

Знайти підходящу роботу в період воєнного стану можна звернувшись у будь-який центр зайнятості чи філію Хмельницького обласного центру зайнятості (далі – ОЦЗ). Вакансії від роботодавців області оновлюються щодня.

            Як подати заяву про надання чи поновлення статусу безробітного?

  1. Оберіть найближчий до вас центр зайнятості чи філію Хмельницького ОЦЗ (https://cutt.ly/Fc74eZO).

  2. Зареєструйтесь онлайн на прийом до фахівця через персональний кабінет  https://cutt.ly/7t99xoD або підійдіть особисто. Зверніть увагу! Вхід до персонального кабінету здійснюється виключно через кваліфікований електронний підпис.

  3. Під час відвідування центру зайнятості, візьміть з собою перелік необхідних документів:

    • паспорт або інший документ, що підтверджує громадянство України;

    • довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

    • документ про освіту;

    • документ, що підтверджує припинення зайнятості (трудова книжка, наказ від роботодавця);

    • військово-обліковий документ.

Також Ви можете отримати статус безробітного через портал державних послуг Дія https://cutt.ly/ZCBgh5d 

За додатковою інформацією просимо звертатись на «гарячі лінії» Хмельницького обласного центру зайнятості:

 +38(093) 027-05-11; +38(096) 045-60-10; (0382) 76-46-42; 65-06-06.

Або пишіть нам:

-    електронна пошта khm-ocz@kmocz.gov.ua.

Графік роботи Хмельницької обласної служби зайнятості:

  • понеділок - четвер 08.00-17.15;

  • п'ятниця 08.00-16.00.