Золоте правило поведінки під час співбесіди: перш ніж щось сказати — обов’язково подумайте. Потрібно чітко розуміти, про що варто відверто заявляти, а про що краще змовчати.
1. Шеф завжди правий.
Керувати своїми емоціями складно, але необхідно. Особливо тоді, коли під питанням ваше майбутнє, а саме — залишитеся ви безробітним, чи отримаєте, зрештою, цікаву вам роботу. Ні в якому випадку не кажіть нічого негативного про свою минулу роботу, а особливо про колишнього шефа, як би він вас там не образив.
2. Робота лише в радість.
Цілком можливо, що на попередній роботі ви працювали за трьох, а зарплату отримували за одного. Але розповідати про це на співбесіді і пояснювати, що ви звільнились саме через те, що вас так використовували — не найкраща ідея.
3. На жалість не давити.
Також вартує промовчати і про особисті проблеми. Зазвичай кандидати розповідають про свої проблеми з розрахунку на те, що їх пожаліють і візьмуть на роботу. Але, форс-мажори для того і існують, щоб їх успішно долати і в побуті, і на роботі.
4. Про зарплату – на десерт.
На співбесіді потрібно мовчати про майбутню зарплату. В крайньому випадку доти, доки інтерв’юер сам не заговорить на цю тему. Або поки ви не побачите, що ваша кандидатура насправді зацікавила працедавця.
Запам’ятайте найосновніше: ваша професійність не повинна викликати у працедавця жодних сумнівів. Переконайте майбутнього керівника у тому, що краще вас нікого і бути не може. У цьому вам допоможуть конкретні приклади з вашої попередньої успішної практики.