Адміністратор - це обличчя закладу або підприємства. Особа, що здійснює адміністративно-управлінську діяльність, заповнює службову документацію, відповідає на всі питання як клієнтів, так й інших працівників. Посадові обов’язки:
-
Здійснює роботу з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
-
Забезпечує контроль за збереженням матеріальних цінностей.
-
Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються.
-
Вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
-
Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні організаційно-технічні заходи.
-
Здійснює контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі.
-
Забезпечує чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території.
-
Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.
-
Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації.
-
Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.
Що повинен знати: постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи, що стосуються роботи підприємства, установи, організації; структуру управління, права і обов'язки працівників і розпорядок роботи;правила і методи організації обслуговування відвідувачів;види послуг, що надаються;основи економіки, організації праці і управління;м основи маркетингу і організації реклами; планування і порядок оформлення полиць і вітрин; основи естетики і соціальної психології; законодавство про працю; правила внутрішнього трудового розпорядку, правила і норми охорони праці.
Професійно важливі навички:
Крім досконалого знання того, чим займається компанія, в якій він працює, адміністратору потрібно розвивати такі soft skills:
-
висока стресостійкість;
-
комунікабельність, особливо навички ділового спілкування;
-
хороший рівень уваги (вміння тримати у полі зору багато об'єктів);
-
вміння управляти емоціями, емоційна стійкість, швидкість реакції.
Переваги та недоліки в роботі адміністратора:
+ різноманітна, цікава робота, постійно нові завдання;
+ можливість кар’єрного росту до старшого адміністратора або на інші керівні посади;
+ можливість бачити результати своєї роботи – задоволених клієнтів;
+ постійний розвиток комунікативних навичок;
- стресова робота, яка вимагає багато сил і уваги іншим;
- відповідальність за товар та послуги, які надаються
- практично завжди це робота на ногах.