Адміністратор -  це обличчя закладу або підприємства. Особа, що здійснює адміністративно-управлінську діяльність, заповнює службову документацію, відповідає на всі питання як клієнтів, так й інших працівників.  Посадові обов’язки:

  • Здійснює роботу з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.

  • Забезпечує контроль за збереженням матеріальних цінностей.

  • Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються.

  • Вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.

  • Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні організаційно-технічні заходи.

  • Здійснює контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі. 

  • Забезпечує чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території.

  • Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.

  • Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації.

  • Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

  Що повинен знати: постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи, що стосуються роботи підприємства, установи, організації; структуру управління, права і обов'язки працівників і розпорядок роботи;правила і методи організації обслуговування відвідувачів;види послуг, що надаються;основи економіки, організації праці і управління;м основи маркетингу і організації реклами; планування і порядок оформлення полиць і вітрин; основи естетики і соціальної психології; законодавство про працю; правила внутрішнього трудового розпорядку, правила і норми охорони праці.
   Професійно важливі навички: 
   Крім досконалого знання того, чим займається компанія, в якій він працює, адміністратору потрібно розвивати такі soft skills:

  1.  висока стресостійкість;

  2. комунікабельність, особливо навички ділового спілкування;

  3. хороший рівень уваги (вміння тримати у полі зору багато об'єктів);

  4. вміння управляти емоціями, емоційна стійкість, швидкість реакції.

Переваги та недоліки в роботі адміністратора:

+ різноманітна, цікава робота, постійно нові завдання;
+ можливість кар’єрного росту до старшого адміністратора або на інші керівні посади;
+ можливість бачити результати своєї роботи – задоволених клієнтів;
+ постійний розвиток комунікативних навичок;
- стресова робота, яка вимагає багато сил і уваги іншим;
- відповідальність за товар та послуги, які надаються
- практично завжди це робота на ногах.