Нещодавно, фахівці Нетішинської міської філії Хмельницького ОЦЗ взяли участь у навчанні з елементами тренінгу на тему: «Ефективна комунікація в роботі з клієнтами служби зайнятості. Робота з претензіями». Модератор заходу -  спеціаліст з профорієнтації Наталія Бердіна, яка навчаючи, розглянула проблемні питання професійних компетенцій та алгоритм роботи, яку повинен виконувати фахівець служби зайнятості. 

В ході заходу обговорювалися питання де кожен бажає працювати  в середовищі де дипломатичність та толерантність, позитивне мислення  є постійними супутниками у щоденних відносинах, а ситуації,  які  спричиняють невдоволеність та стрес, виникають вкрай рідко. Нажаль, так буває не завжди, претензії, як супутник невдоволення безробітних осіб, можливо не зовсім реальна оцінка ними ситуації, особливо на ринку праці, постають перед співробітниками служби зайнятості.

Н.Бердіна  детально розповіла, як працювати з безробітними та клієнтами  у ситуації, яка склалася, як вірно надати тактовну відповідь  на заперечення, проаналізувати проблемне питання,  допомогти і підтримати  у тій чи іншій ситуації. Особлива увага приділялася питанню щодо уникнення стресових ситуацій у спілкуванні з безробітними та клієнтами центру.

По завершенню навчання, відбулося групове обговорення ситуацій, які виникають в процесі надання  послуг безробітним громадянам та запропоновано шляхи виходу з них.

За матеріалами Нетішинської міської філії Хмельницького ОЦЗ