В Хмельницькому  міському центрі  зайнятості 14 травня  2019 року відбувся семінар для  роботодавців  на тему: ««Електронний кабінет роботодавця» – онлайн сервіс служби зайнятості. Особливості використання». Мета заходу – інформування роботодавців про інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Під час заходу фахівець сектору рекрутингу Вероніка Павліщук розповіла про впровадження «Електронного кабінету роботодавця», який зорієнтований на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості. Також, вона ознайомила з особливостями та перевагами використання персонанального кабінету, а саме: можливістю подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії) в онлайн-режимі; здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме; перегляд актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості; перегляд звітів за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості; стан укомплектування заявлених вакансій; кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу; договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання. 

В ході заходу фахівець детально розповіла інструкцію реєстрації в електронному кабінеті роботодавця. Особливу увагу приділили обговоренню питань особливостей працевлаштування осіб з обмеженими можливостям

У заході взяли участь 7 роботодавців.

За матеріалами Хмельницького МЦЗ