Багато молодих людей прагнуть побудувати кар'єру у сфері логістики. Логістика допомагає обирати найбільш раціональні методи роботи підприємства, які знижують рівень його витрат.  Цим займається менеджер з логістики.  

Плюси і мінуси професії

Менеджер з логістики - професія, яка вимагає математичного складу розуму і здатності до точних розрахунків.

Основні плюси професії:

 

  • логіст оптимально поєднує роботу в офісі з виїздами на зустрічі і точки контролю;

  • заробітна плата логіста безпосередньо залежить від його досвіду. Чим більший досвід і ширше навички - тим більше оплата за працю.

 

До мінусів професії можна віднести ризики, коли логіст помиляється в прорахунках і система логістики втрачає свою функціональність, схема транспортування стає нераціональною, а клієнти переходять до конкуруючих організацій.

Основні обов'язки менеджера з логістики можна визначити наступним чином:

 

  • управління системою логістики компанії (логістичні прогнози, плани, координація робіт по системам логістики, розробка і складання максимально допустимого бюджету на здійснення логістики, впровадження логістичної системи на підприємстві);

  • управління постачанням матеріального і технічного типу в компанії, а також закупівлями (планування закупівель, координація постачальників і їх пошук, укладання договорів на поставку, організація плану доставки та ін.);

  • складання планів випуску продукції, контроль за тим, щоб продукція випускалася своєчасно, була високої якості, організація заходів щодо присвоєння продукції сертифікатів і знаків якості;

  • управління запасами на підприємстві, поточне обслуговування, оцінка витрат, інвентаризація та контроль за станом запасів;

  • організація складської діяльності (визначення типів складів, і місця розташування, способів і технологій зберігання продукції);

  • розподіл виробленої продукції (розробка каналів для розподілу і їх раціональності, управління продажами, координація прийому продукції, її  подальшої відправки);

  • транспортування продукції і контроль за найбільш раціональними шляхами для доставки;

  • організація оформлення товарів на митниці (розмитнення і збори);

  • управління основними ризиками в логістиці (страхування устаткування, транспортних засобів, продукції, заходи щодо збереження товарів і відповідальності перевізників);

  • управління персоналом.

Менеджер з логістики - управлінська посада, яка вимагає від людини чималого досвіду роботи не тільки в сфері організації перевезень і складської діяльності, але і в управлінні персоналом. Грамотний логіст знає свої права і обов'язки, а також той факт, що несе повну відповідальність за зрив системи транспортування. Хороший логіст на підприємстві - запорука економії і раціонального використання ресурсів.