В Хмельницькому  міському центрі  зайнятості 6 червня  2019 року відбувся семінар для  роботодавців  на тему: «Електронний кабінет роботодавця» – онлайн сервіс служби зайнятості. Особливості використання»». Мета заходу – інформування роботодавців про інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Завідувач сектору рекрутингу Вероніка Павліщук розповіла про впровадження «Електроннного кабінету роботодавця», який зорієнтований на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості, ознайомила з особливостями та перевагами використання персонанального кабінету, а саме: можливістю подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії) в онлайн-режимі; здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме; перегляд актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості; перегляд звітів за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості; стан укомплектування заявлених вакансій; кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу; договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.               Також В. Павліщук наголосила: «Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно: на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція) після реєстрації, для авторизації на сайті, необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості ємейл, логін та пароль, вказані під час реєстрації; після авторизації буде можливість подати звіт».

Варто зазначити, що на сьогодні 21 роботодавець подав звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії) в онлайн-режимі.

У заході взяли участь 9 роботодавців.

За матеріалами Хмельницького МЦЗ