Комунікативна компетентність є надійним фундаментом здорових міжособистісних стосунків і професійного успіху. Коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша точка зору стає зрозумілою іншим людям.
Так, в Ізяславському районному центрі зайнятості шукачі роботи мали нагоду навчитися ефективним моделям комунікації з метою оволодіння знаннями, навиками та технікою впевненої та ефективної комунікації.
Під час заняття фахівець з профорієнтації Юлія Цибуля розповіла про основні стратегії, тактики та бар’єри ефективної комунікації, ознайомила з моделями та прикладами ефективного діалогу.
Учасники активно приймали участь у дискусіях, індивідуальній роботі та самодіагностиці за допомогою методики «Діагностика комунікативної компетентності». Цікавим було й обговорення невербальних складових спілкування, таких як міміка, жести, візуальний контакт та інтерпретація «мови тіла».
В результаті проведеного заходу безробітні здобули нові знання з актуальних питань побудови успішного діалогу, що великою мірою й визначає успіх пошуку роботи, успіх кар’єрного зростання та професійної реалізації загалом!
Кількість учасників – 29 осіб.
За інформацією Ізяславського РЦЗ