Комунікативна компетентність є надійним фундаментом здорових міжособистісних стосунків і професійного успіху. Коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша точка зору стає зрозумілою іншим людям.

Так, в Ізяславському районному центрі зайнятості шукачі роботи мали нагоду навчитися ефективним моделям комунікації з метою оволодіння знаннями, навиками та технікою впевненої та ефективної комунікації.

Під час заняття фахівець з профорієнтації Юлія Цибуля розповіла про основні стратегії, тактики та бар’єри ефективної комунікації, ознайомила з моделями та  прикладами ефективного діалогу.

Учасники активно приймали участь у дискусіях,  індивідуальній роботі та самодіагностиці за допомогою методики «Діагностика комунікативної компетентності». Цікавим було й обговорення невербальних складових спілкування, таких як міміка, жести, візуальний контакт та інтерпретація «мови тіла».

В результаті проведеного заходу безробітні здобули нові знання з актуальних питань побудови успішного діалогу, що великою мірою й визначає успіх пошуку роботи, успіх кар’єрного зростання та професійної реалізації загалом! 

Кількість учасників – 29 осіб.

За інформацією Ізяславського РЦЗ