Саме для того, щоб  допомогти безробітним  розвинути свої комунікативні навички, в Ізяславській районній філії Хмельницького ОЦЗ відбувся тренінг «Ефективна комунікація». В процесі заняття, фахівець з профорієнтації Ольга Волинець ознайомила з основами та специфікою спілкування, розповіла про основні стратегії,  тактики та бар’єри ефективної комунікації, ознайомила з моделями та прикладами ефективного діалогу, поширеними помилками його проведення.

Учасники заходу пізнали функції комунікації, опановували навички активного слухання та відпрацьовували навички розуміння інших людей, себе. Цікавим було й обговорення невербальних складових спілкування, таких як: міміка, жести, візуальний контакт  та інтерпретація «мови тіла».

В результаті проведеного заходу безробітні здобули нові знання з актуальних питань побудови  успішного діалогу, що  великою мірою й визначає успіх пошуку роботи, успіх кар’єрного зростання та професійної реалізації загалом.

За матеріалами Ізяславської районної філії Хмельницького ОЦЗ