Спілкування між людьми – надзвичайно складний процес. Неефективність спілкування може бути пов’язана з повною або частковою відсутністю того або іншого комунікативного вміння. Саме для того, щоб допомогти розвинути свої комунікативні навички в Ізяславській районній філії 08 січня  був проведений тренінг «Ефективна комунікація» для безробітних. Метою даного заходу було сприяння опануванню учасниками прийомів ефективного спілкування завдяки використаним під час нього ігровим компонентам і техніці активного слухання.

В процесі тренінгового заняття провідний фахівець з профорієнтації відділу надання соціальних послуг Ольга Волинець ознайомила учасників з моделями ефективної комунікації, прикладами ефективного діалогу та поширеними помилками його проведення. Також безробітні проаналізували поняття довіри в комунікації – як вона виникає, що потрібно для її встановлення і підтримки.  Присутні активно брали участь у дискусіях,  індивідуальній роботі та самодіагностиці за допомогою методики «Діагностика комунікативної компетентності» (Тест В.Ф.Ряховського). Особливе зацікавлення учасники тренінгу виявили під час обговорення невербальних складових спілкування, таких як: міміка, жести  та інтерпретація «мови тіла».

Маємо надію, що даний тренінг допоможе безробітним бути впевненішими і наполегливішими у пошуках бажаної роботи, що в майбутньому призведе до бажаних професійних успіхів.

За матеріалами Ізяславської районної філії Хмельницького ОЦЗ