На виконання Положень Закону України від 02.10.1996 №393/96 ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу Міністерства праці та соціальної політики від 14.05.2005 №168 «Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України» обласним центром зайнятості проаналізовано стан роботи з розгляду звернень громадян у обласній служби зайнятості за І півріччя 2018 року.

До обласної служби зайнятості надійшло 27 письмових звернень, що на 18% менше, ніж за відповідний період 2017 року. З органів вищого рівня отримано для розгляду 7 звернень громадян (за І півріччя 2017 року – 25).

Найбільше звернень громадян надійшло на адресу обласного та Хмельницького міського центрів зайнятості. Питання, що були порушені у зверненнях громадян, стосувались переважно працевлаштування, роз’яснення законодавства про зайнятість, нарахування та виплати допомоги по безробіттю.

Керівниками обласної служби зайнятості прийнято на особистому прийомі 1321 особу, що на 10% більше ніж за аналогічний період 2017 року. Для інформування відвідувачів в обласному, філіях ХОЦЗ та базових центрів зайнятості у доступних місцях розміщені графіки особистого прийому керівниками ДСЗ (ЦА), обласного, філій та базових центрах зайнятості, а також обласної та районних державних адміністрацій.

Працівники служби зайнятості приділяють велику увагу вчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, приймають рішення відповідно до чинного законодавства, вживають заходів  щодо усунення виявлених недоліків. Стан розгляду звернень громадян постійно аналізується на нарадах за участю  керівного складу обласного та директорів філій, базових центрів зайнятості, а також на апаратних нарадах при директорові.

З метою запобігання виникнення підстав для обґрунтованості скарг громадян та посилення інформування населення про шляхи вирішення проблем зайнятості, підвищення ефективності роботи по відпрацюванню звернень громадян, що надходять до обласної служби зайнятості, активізації роботи із соціальними партнерами, поширення кращого досвіду з питань якості державних послуг та своєчасності їх надання, службою зайнятості активно використовуються найбільш ефективні та поширені засоби інформування населення – телебачення, радіо, друковані ЗМІ, мережа Інтернет та соціальна мережа Facebook. Для покращення якості надання соціальних послуг систематично використовуються різноманітні масові та групові заходи.

В обласному центрі зайнятості діє пряма телефонна «гаряча лінія» для шукачів роботи та роботодавців.

За матеріалами Хмельницького обласного центру зайнятості

 

 

 

Анонс/Подія: 
Подія